fbpx
0
SOLD TICKETS

What is Battle Quest?


6 RULES


battle quest największy larp bitewny fantasy fort nysa

#1 Play for fun

#2 Play for real

#3 Play for yourself

#4 Play for war

#5 Play for safety

#6 Play for epicness


FRACTIONS


DOWÓDCA

Dominika Kornecka

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Dom Uciech to miejsce, w którym na znaczeniu tracą waśnie i spory. Tu znaczenie ma tylko to, czy starczy nocy na wszystkie przyjemności, które przybytek ma w ofercie. Woń kadzideł, olejków do masażu i orientalnego tytoniu tworzą niepowtarzalny klimat tego miejsca i sprawią, że wszyscy choć na chwilę zapominamy o wiszącym w powietrzu konflikcie.

Szukamy osób otwartych i asertywnych, ze względu na specyfikę oddziału, także Panów! Osoby nieśmiałe i zamknięte mogą sobie nie poradzić z odgrywaniem flirtu, a chcemy, żeby grane wątki były dla wszystkich komfortowe.

Nie chcesz grać kurtyzany, ale tańczysz, śpiewasz, masz inne umiejętności artystyczne lub ciekawy pomysł na postać? Odezwij się! Dom Uciech to naprawdę szeroka oferta – przywitamy Cię z otwartymi ramionami!

Przede wszystkim wygodny i komfortowy. Idealny strój kurtyzany to koszula, gorset, pantalony oraz dowolne dodatki. Makijaż wyrazisty, fryzura adekwatna. W zależności od okoliczności przyodziewamy suknie, lepiej także mieć ze sobą strój nadający się do gry późnym wieczorem w obozowisku. Ostatecznie jednak to, w jakim stroju grasz większość czasu pozostaje kwestią indywidualną. Jest duża szansa, że już masz większość elementów potrzebnych do stroju! Napisz do mnie, pomogę Ci go skompletować!


DOWÓDCA

Marcin Szurpicki

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

"Nam bić się nie kazano,

spojrzałem na pole,

Aaaa mam to gdzieś - pitolę".

Grupa Wolnych Kozaków, która postanowiła na czas bliżej nieokreślony przysiąść w gościnnych murach Zwergburga. Może krnąbrni, może i głośni, ale jacy gościnni, a i do bitki chętni! Wystarczy podejść i zainteresować, a może rozmowa i kieliszek, doprowadzą do wspólnego bicia wrogów? Tylko uważaj na sakiewkę. I na rękawy.

Jesteśmy grupą skierowaną do wszystkich tych, którzy nad stanie w szeregu i musztrę cenią sobie wolność i przygodę. Grupa otwarta jest na wszystkich, którzy chcieliby być w rubasznej, głośnej i cynicznej frakcji, nastawionej na granie miedzy sobą i dopiekanie wszystkim dookoła (a i sobie wzajemnie pewnie najbardziej). Jeżeli wiec szukasz ludzi, którzy chcą się pośmiać i przeżyć na Battle Quest dziką zabawę, jeżeli lubisz śpiewać i śmiać się przy ognisku, lubisz grać z grupą i na daną grupę, ale chcesz także podkradać się do wrogów i wyżynać ich po cichu, a w otwartej bitwie biec na spotkanie śmierci u boku sióstr i braci, z którymi przyszło Ci dzielić los (chociaż z nadzieją, że raczej uda się wam kogoś wziąć do niewoli, bez tego patetycznego heroizmu), to grupa dla Ciebie.

Strój lekki, wzorowany na kozackim. Szarawary, koszula, szeroki pas w zupełności wystarczą. Dla bardziej uzbrojonych raczej lekkie przeszywy, kolczugi, może elementy skórzane. Ma być wygodnie, szybko, przewiewnie


LEADER

Krzysztof Dorosz

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FOREGIN PLAYERS FRIENDLY

Oak Forge is a Forge located in neutral city. We support war effort of everyone who Has enaugh gold. Do you need new armor? Your god demands bigger axes? We will help if you will pay for our wares.

If you want to work in real Forge come to us. We will teach you basics od the blacksmiths trade.

Loose, comfortable clothes for work.


DOWÓDCA

Pamela Szczytkowska

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

"Szpital w Zwerburgu to miejsce bólu, cierpienia, ale również spokoju i ukojenia. Niesiemy pomoc rannym, wyrywamy straceńców z objęć Morra, służymy przy pomocy również w przypadku drobnych ran.

Nie jesteśmy jednak cudotwórcami, wszak niezbadane są wyroki Pana Śmierci."

Szpital od zawsze był miejscem pielgrzymek rannych osób. Nie będzie można narzekać na nudę jeśli dookoła toczą się nieustanne bitki i spory z użyciem siły. Przyjdź do nas jeśli nie przeszkadzają Ci wrzaski, trupy, krew, pot i łzy.

Dowolne, jednak w klimacie Warhammerowym. Preferowany kitel z ciemnego materiału/skórki/szata jak u doktora plagi. Strój na zmianę, wszak w szpitalu zawsze jest dużo krwi i można się pobrudzić (no chyba, że chcesz tak wyglądać)! Zbroja i broń niewymagane, ale narzędzia "medyczne" mile widziane (acz jakaś zbroja może przydać się na tych co się będa rzucać w konwulsjach...).


LEADER

Dominik Szawłowski

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FORIGN PLAYERS FRIENDLY

There is 20 maximum 30 of us. We are outcasts, criminals and outlaws. We are not a typical mililtary unit, we are more like a group of individuals. Every one has a right to express his/her thoughts, and it will be taken under consideration during the decission making process. Pierre Guillard is a leader - Primus inter Pares. The inner Circle of most trusted men are Waniff, Whisper, Franz, Father and Olaf the Grey." A year ago we supported Norska and gained an Asylum in the North, called "Factoria". Another war with Ostland is not in our interest anymore, that is why we have decided to remain neutral. And yet we have arrived in Zwergburg...

The Atmosophere of being a part of a Gang. We will put a preassure on the role playing aspect of an event and the interactions between the characters. We will plan a varius quests for particular characters or a group of characters.
The people who do not like to obey orders and a military drill makes them sick will feel good in our fraction. If you want to be a part of a gang of criminals, with all the consequences, this is a fraction for you."

Any of costume will do. It has just follow the climat of Warhammer. Various armours and weapons, this is a group of outlaws afte all.


LEADER

Fabian Bargielski

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FOREGIN PLAYERS FRIENDLY

Fitzmann and Sons is the largest dealer in gunpowder and firearms in Sartosa. As well as the largest dealer of a variety of other wares, given you have the coin. It does business almost exclusively with Tilean city-states but if the sound your gold makes will please our ears we will more than gladly share an ale and talk potential businesses through and through.

Fraction is closed for recrutation due to Fitzmann’s absolute lack of trust to foreigners.

We look like pirates. We talk like pirates. To make matters worse, we even behave and drink like pirates. But don’t you try call us pirates!


DOWÓDCA

Michał Lewandowski

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Herrimaults, znani również jako "Bezimienni", "Władcy bez koron" czy też w mniej pochlebnych kręgach - "Dorsze", to kierujący się kodeksem honorowym bretońscy brygandzi i niejednokrotnie byli szlachcice i szpiegmistrzowie.

Bohaterowie ludowych powieści, niosący chłopom sprawiedliwość, kiedy prawo zawiedzie. Pomocne, dyskretne dłonie, dla których żadną ujmą jest odjąć zbytku bogatemu, aby wykarmić głodujących.

Lekko awanturniczy tryb życia zasilany bagietkami i dyskusjami o latrynach brzmi jak dobry plan? Zawsze chciałeś uczestniczyć w epickiej bretońskiej ofensywie, uciekając brawurowo przez las? Ekipa łotrów o dobrych sercach, wolna od społecznych podziałów to właśnie my. Od niesienia ratunku maluczkim, przez trudne wybory, aż do pogodnych dyskusji przy winie o granicach prawa i wolności.

Jeżeli chcesz pograć tak, aby nie być przywiązanym do jednego zestawu zachowań i chcesz spróbować wszystkiego, co Battle Quest ma do zaoferowania - Dawid i ja dołożymy starań, aby Ci w tym pomóc. Wszystko to z ciężkim akcentem i nadmiarem makaronizmów!

Jeżeli pasowałbyś do drużyny Robina z Locksley, z pewnością przyjmiemy Cię przy naszym ognisku. Bryganci to różnorodna zgraja, pozbawiona spójnych oznaczeń. Nasza podstawa to strój pseudo-historyczny zgodny z kanonem Warhammera.


DOWÓDCA

Jakub Krassowski

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Karczma. Prawdziwa. Z jedzeniem, piciem, muzyką na żywo, pijatykami.

to będą cztery dni ciężkiej, intensywnej pracy w świetnej atmosferze, przepełnione wdzięcznością wszystkich nakarmionych graczy. Wokół karczmy toczy się życie całego Zwergburga!

Podstawowy strój średniowieczny/stylizowany, gotowość na poplamienie stroju, koniecznie koszule/giezła na zmianę, bo będziemy się pocić!


DOWÓDCA

Marcin Woźniak

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

"Tam gdzie leje się krew, leje się też wino" – Don Padrino.

Nie cierpię przemocy, jestem biznesmenem, a krew to duży wydatek. Dlatego zdecydowałem się handlować winem - tak jak mój ojciec i jego ojciec przed nim. Jesteśmy skromną organizacją, łączy nas przywiązanie do wartości takich jak Rodzina, szacunek i lojalność. Znani jesteśmy zarówno w całej Tilei, jaki i poza jej granicami. Wbrew podłym plotkom, parszywym stereotypom i perfidnym oskarżeniom ludzi bez honoru nie mamy żadnych związków z przestępczością zorganizowaną. Każdy żywy strażnik w Verezzo z przyjemnością zaświadczy o naszej niewinności.

Czy wspomniałem o tym, że handlujemy winem?

Jeżeli walka w polu w pełnym słońcu w ciężkiej i niewygodnej zbroi nie należy do Twoich ulubionych zajęć, kąpanie się w krwi wrogów nie zastępuje Ci balii z wodą, a kolor czerwony kojarzy ci się głównie z winem - ta grupa jest dla Ciebie.

Pamiętajcie, że jesteśmy familią i nie ufamy obcym.

Pozwalamy na dużą dowolność, stroje dopasowane do klimatu Warhammera. Ważne jest aby w stroju pojawiał się akcent czerwieni i żółci.


DOWÓDCA

Andrzej Dzieniowski

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Piraci na lądzie, to niecodzienny widok.

Zamierzamy się dobrze bawić. Kapitan planuje dołączyć się do tych którzy obiecają nam lepsze łupy, w końcu przypłynęliśmy tu dla skarbów i rozrywki. Kodeks piratów ma u nas największą wartość i będziemy się kierować w naszych wyborach wyłącznie nim.

Przykro nam, ale nie prowadzimy otwartej rekrutacji. Miejsca przy wszystkich wiosłach są już zajęte.

Kolorowo. Jesteśmy piratami. Nosimy to co uda się zrabować z zaatakowanych statków czy wiosek. Uda się znaleźć elementy zbroi, prostego oręża oraz rdzy, zwłaszcza rdzy, woda konserwuje wszystko.


DOWÓDCA

Dominik Jędrys

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Pod nazwą Raubritterzy ze Zwergburga kryje się szlachecki ród Blutkreit. Owa rodzina trudni się mało szlachetnymi rzemiosłami takimi jak - rozboje, szantaże, porwania, wymuszenia, gwałty, intrygi, napaści lub też szynkowanie rozwodnionego piwska.

Do naszego rodu może dołączyć każdy. Zarówno osoby nastawione na ciekawy role-playing i fabułę opartą na relacjach jak i ludzie nastawieni stricte na walkę. U nas znajdzie się miejsce zarówno dla dam dworu, bardów i kapłanów jak i też oprychów spod ciemnej gwiazdy.

Preferujemy stroje quasi historyczne utrzymane w klimacie Warhammera.


DOWÓDCA

Amadeusz Janiak

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Ave Sigmar! Ave Magnus! Czwarty Regiment to dumny trzon armii Ostlandu. To na naszych barkach spoczywa ciężar obrony ojczyzny przed barbarzyńcami z Norski. Tworzymy zorganizowaną jednostkę wojskową, w której skład wchodzi ciężka i lekka piechota. Stawiamy przede wszystkim na klimat i jak najwierniejsze odwzorowanie uniwersum Warhammera a konkretnie piechoty Imperium.

Jako główny trzon armii Ostlandu jesteśmy tym co stoi między cywilizacją a chaosem. Jesteśmy zorganizowaną i wykwalifikowaną jednostką która na polu bitwy uderza z siłą i prędkością Ghal Maraz. Taktyką i militarną wyższością naszej formacji rozbijemy bezładną hałastrę z północy. Słowami Magnusa Pobożnego: "Trzy rzeczy czynią Imperium wielkim - Wiara Stal i Proch" i żadnej z nich w IV regimencie Ostalndu nie zabraknie. Płomienne liturgie kapłana Sigmara oraz nasze wojenne pieśni zagrzeją do boju serce każdego rekruta.

Kiedy jednak na horyzoncie wroga nie widać radośnie wznosimy kufle i głosy w rytm żołnierskich pieśni, przygrywając w kości i karty. Organizowane w ramach życia obozowego nabożeństwa dają niepowtarzalny klimat imperialnej wiary i patriotyzmu. Z kolei liczne treningi i musztry, kształtując różnicę między zdyscyplinowaną armią Imperium Sigmara a tileańskimi pastuchami, pozwolą utrzymać w ryzach pęczniejące od piwa brzuchy. Od naszych żołnierzy oczekujemy udziału w treningach i manewrach, pamiętajcie jednak, nikt tutaj nie jest Achillesem. Od tężyzny fizycznej ważniejsza jest dyscyplina, zapał i chęć walki.

Popularne MITY o IVtym i Imperium:

Imperium to tylko ciągły dryl i musztry, nie ma miejsca na wyluzowanie i klimacenie. Oczywiście dbamy o odpowiedni trening dla żołnierzy ale mimo wszystko większość czasu spędzamy śpiewając, modląc się, przegrywając żołd w karty i kości oraz pijąc wyśm… no cóż ostlandzkie wino. Gramy raczej rozlazłe wojsko niż super elitarną piechotę Imperium.

W Imperium oficerowie ciągle będą mi rozkazywać i mówić co mam robić. Oczywiście będą oficerowie i będą rozkazy. Jednak zawsze możesz stwierdzić, że masz ochotę pójść sobie do miasta się napić albo poszukać itemków po lesie, wystarczy rozwiązać sprawę klimatycznie, dać jakąś wymówkę oficerowi albo załatwić sobie przepustkę u kwatermistrza. Jak dasz sygnał, że chcesz więcej luzu to gwarantujemy ci, że nikt tego nie zignoruje.

Od naszych członków wymagamy:

strojów w kolorystyce Ostlandu albo Averlandu,

strojów silnie osadzonych w stylistyce armii Imperium z Warhammera (bufki, nogawice, krzykliwe zestawienia, pióra, berety, kapelusze, purity seale),

minimum zaangażowania w manewry i spotkania regimentu (czemu by nie mieć kilku małych BQ w roku?).

Popularne MITY o strojach i wyposażeniu w IV-tym i Imperium:

Do walki w IVtym trzeba się zakuwać w zbroje. Zachęcamy do kupna hełmu z przyczyn bezpieczeństwa. Co do reszty opancerzenia to absolutnie nie ma takiego wymogu. Gramy oddział liniowej piechoty a nie Reiksguard. Wyglądało by to wręcz nienaturalnie jakby każdy z nas łaził w zbroi płytowej.

Na strój do Imperium trzeba wydać fortunę. Owszem IV-ty dość duże wymagania strojowe, mimo to mamy wiele przykładów wśród naszych żołnierzy na to, że da się zrobić dobry, budżetowy strój do Imperium. Oczywiście będzie to wymagało pewnej dozy zaangażowania. W tej kwestii służymy wszelką pomocą merytoryczną.


LEADER

Paweł Jasiński

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FORIGN PLAYERS FRIENDLY

In combat we fight as disciplined, heavy infantry. Outside of combat we are the loudest rabble of louts this side of any river. To be considered for a position in the fast-moving world of siesta, you need to be able to play both a lazy, loud-mouthed Tilean (Italian), and a disciplined, grizzled, veteran, mercenary soldier.

As part of the Compagnia, we also field the Escuadrón Estaliano, a squad of Estalian (Spanish) swordsmen, duelists, skirmishers and experts in everything from dirty deeds, wine and song to flamenco.

Follow us on Facebook (on the group Battle Quest - Karczma u Kenigera) where we post recruitment opportunities for soldiers, specialists and civilians much needed by the Compagnia.

As a general rule we are looking for both hot-blooded males and females, who love combat and shirking, fighting and drinking (preferably all at the same time), food, wine, wine, food, some food and gold! Oh, and you absolutely have to be able to swear in Tilean (Italian)! If soap opera histrionics are your thing we want to hear from you - when we can be bothered to get up. Oh, and you have to be ready to be ruled with an iron fist by the company owner, Donna Francesca. We’ll look favorably at all recruits who possess unique skills, not necessarily combat-oriented (like painting, singing, playing instruments, Italian or Spanish dancing).

We organise our own camp activities: we do siesta (a lot), Tilean cooking, family rows (and almost everyone is family), we worship the Goddess Myrmidia, we chat up the local beauties and handsomes, we sing songs, we duel. We also intend to hold a Tilean Football tournament and a dance-off contest with Estalians (pizzica vs flamenco!).

The one exception to our ah-don’t-give-a-fudge approach is combat - we expect iron discipline, absolute adherence to formation and almost fanatical devotion to Donna Francesca.

As a mercenary company we do not have uniforms and tend to spit in their general direction. You are not expected to be uniformed, but you are expected to look good, not like an Imperial swine. The bare minimum is a white, renaissance-type shirt, a fitting beret (white and red colours recommended, tellerbarret or starfish hat is awesome), good quality leggings/hose or historical looking trousers, decent authentic looking boots or shoes. We prefer linen and wool, we frown on plastics and latex. Our colours are white and red, we recommend you incorporate them in your outfit (elements are enough, the whole outfit needs not be red and white).

We tend to dislike the D&D fantasy look, going for harder, historical one (think Italian Wars, or - simply - Warhammer). If you want to join battle at our side a helmet is a must (we recommend cheap secret helmets which can be worn underneath a beret). A gambeson / aketon / arming jack or similar padded protective garment is highly recommended as well. Depending on your combat role you shall be expected to wield a sword and shield, a great sword / pole arm, or possibly a crossbow. Some weapons can be leased from the larp organisers.


LEADER

Joanna Gołowczyńska

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FOREGIN PLAYERS FRIENDLY

We are scouting for the forces of the Empire! We are still in move, alerted to everything and secret. We are support, but who said that support forces can not fight? We take care of our allies to feel safe.

Everyone interested in relations in large family, regular trainings, primal rituals, picking quests and lots of fighting, can try to get a chance to drink mead and gain glory with us. Maybe except those lacking one complete or with additional head.

Common elements will be bands (white at night and colorful on a day) with coat of arms on the shoulder, short, jagged green capes and hoods.Of course lots of feathers (mostly black), the same shirts and pants.


LEADER

Jakub Miernecki

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FOREGIN PLAYERS FRIENDLY

We took part in last Battle and after glorious victory we saw an Ursuun's priest from Army of North surrounded by some stinky bastards. they were people who helped him on his way to new army. And they definitely needed strong hand to rule them. We send for our best officers and recruit people from all over the world. That's how Bear's Pow was created. Everyone here lost someone or something because of orcs and believers chaos who raided cities and villages in whole civilised world. Now we eill show them their place and nobody won't have power to stop us.Neither Norska nor General of Imperial Army. We know what is discipline but the most important is our honour and it says that we have to fight! Of course after we finish drinking, eating, dancing, singing and having fun. We must remember that it's disgrace to die sad and we are ready to die.

If You arre looking for a strong team and You want to check if You can fight as good as You drink, just JOIN US. You want to make sure that Your blade won't feel thirst of blood and Your throat will be wet of akwawit? Here is Your place. You want to feel soldier's life? Train? We will train with You. You want to lie down while other train? Just find some free space and lie with us.

In this team is place for everyone. No matter from which country You are, no matter if You want to be a soldier or mage or priest. You can even be a lady in trouble.


LEADER

Agnieszka Kurek

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FOREGIN PLAYERS FRIENDLY

The Imperial Field Hospital is a really frustrating place. You're a doctor, a barber, a surgeon. You swore not to harm people, sometimes even cure them. In the meantime, you are accompanied by a band of metal-clad idiots who will hurt themselves in sophisticated ways. And your task is to save some fraction, not to say a piece, of them. You will not get to all of them, you will not save everyone. But you work. Covered in blood and guts, under the whistling arrows and bullets. Knowing that if an enemy unit drops in, they will start from you - nobody wants to be able to save those whom he so tired to kill. You've changed your practice in a small town, or a university in a big city, a stuffy tent, ground dust, and a commander's scream. You must have been very stupid. Or very noble. Your choice.

Playing in the hospital is a game on a climate, simulation, there will be a need for a lot of convincing acting. This is a game that is supposed to build other players the feeling that the world is real, to increase immersion in them. In the chaos of battle, we should have many wounded soldiers to operate, we will not complain about boredom.
In our unit, people who do not want to fight and who want to help build a camp life will feel good. This is not a place for warriors, although a former veteran may be among the doctors.

Bourgeois outfits, preferred black so that there is no visible blood on them (a nod to the reality of the world), necessarily white aprons to see blood from afar (a nod towards the spectacular larp). Necessary medical equipment: bandages, needles, threads, real or imitating real surgical tools, pharmacy instruments, medical props (eg old anatomical atlases).


DOWÓDCA

Jan Wilczyński

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

„Parszywa Trzynastka” to Kompania Karna – XIII Oddział Lekkiej Piechoty Imperialnej stworzony z wyselekcjonowanych przez dowódcę ochotników. Skuszeni wizją wolności i anulowania kar w zamian za służbę wojskową zrobią wszystko, by przeżyć wojnę i napisać swą historię na nowo. Za kratami znaleźć można rozbójników, złodziei, morderców, niewygodnych politycznie członków wyższych sfer, biedaków wsadzonych za długi a także prawdziwie niewinnych. Większość nie miała wcześniej styczności z armią. Lekka Piechota przeznaczona jest do zadań pomocniczych - nie stanowi trzonu Armii Imperium, aczkolwiek bojowych zadań nie zabraknie. Nocne Warty, eskortowanie transportu żywności, rozpoznanie, pomoc innym oddziałom, wreszcie chrzest bojowy- udział w bitwach i prawdziwe zasmakowanie żołnierskiej doli.

„Trzynastka” jest oddziałem stworzonym z myślą o początkujących graczach, nie mających wcale lub mających wcześniej niewielką styczność z larpami. Oferujemy pomoc doświadczonego dowództwa, wsparcie przy tworzeniu postaci, stroju i ekwipunku, naukę odgrywania, pełną organizację logistyczną oraz prawdziwą symulację żołnierskiego życia, które wcale nie jest tak nudne, jak mogłoby się to wydawać. Poza standardem wojskowym w postaci musztry, nauki walki, ćwiczenia formacji bojowych i patroli gwarantujemy też klimatyczne wieczory spędzone przy ognisku na pieśniach i opowieściach, od którym cnotliwym damom więdną uszy, wspólne przygotowywanie posiłków i utworzenie prawdziwie bliskiej sobie grupy.

Pakiet startowy zapewnia wam podstawowe wyposażenie w postaci koszuli, spodni, przeszywanicy, miecza oraz miejsca w namiocie. Najważniejszym, w co powinniście się zaopatrzyć we własnym zakresie są wygodne buty, nie psujące za bardzo klimatu gry swoją współczesnością (doradzimy odnośnie wyboru). Przydadzą się klimatyczne dodatki, jak elementy pancerza, płaszcze, pasy, nakrycia głowy, sakiewki czy butelki na wodę – stawiamy na ujednolicenie kolorystyki ograniczając ją do brązów, czerni I ciemnej szarości. Bardzo mile widziane tarcze- znacząco zwiększają szanse przeżycia (jest możliwość odpłatnego wypożyczenia od organizatora) oraz broń długa: halabardy, włócznie. Jako grupa zajmujemy się też organizowaniem tanich hełmów. Mamy też trochę prywatnego sprzętu do bezpłatnego użyczenia w oddziale oraz oferujemy pomoc przy jego tworzeniu.

  • ODDZIAŁ DLA POCZĄTKUJĄCYCH Z PAKIETEM STARTOWYM

DOWÓDCA

Tomasz Stanisław Kmak

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Wolna kompania stanowi posiłkowy oddział imperialny dowodzony przez Reinharta von Kragsburga z Averlandu, składający się z kilku weteranów oraz nowo zwerbowanej milicji. To oddział lekkozbrojnych oraz strzelców, który będzie prowadził głównie taktykę walki szarpanej. Fabularnie jest to oddział świeżo zwerbowanych po drodze i na miejscu ochotników z różnych prowincji Imperium. Do przeprowadzenia zaciągu został wynajęty przez sztab Reinhart von Kragsburg, młody przedstawiciel słynnej rodziny z Averlandu prowadzącej działalność najemniczą.

Gwarantujemy dynamiczne akcje i wspaniały klimat “Empire Militia”, Choć dyscyplina panującą w milicji jest nieco luźniejsza niż w Imperialnych Regimentach, wymagamy niezbędnego w oddziale wojskowym podporządkowania się poleceniom dowódcy.

Wizualnie w przypadku strojów i śladowej ilości pancerza inspirujemy się oddziałem Warhammer free company/ empire militia oraz milicją z końca średniowiecza/renesansu w Europie. Najprawdopodobniej będziemy stanowić wsparcie w postaci harcowników dla regularnych wojsk imperialnych oraz urządzać wszelkiego rodzaju zasadzki oraz brać udział w emocjonujących misjach. Nasza wielobarwna i krzykliwa kompania pomiędzy emocjonujacymi misjami będzie robić wszystko co przystoi Imperialnej Milicji - czyli pić, grać w karty i wszczynać burdy.

Dla kogo jest ta oferta?

Dla mrukliwych Srirlandczyków, dumnych Ostlandczyków, zarozumiałych Reiklandczyków, upartych Nordlaczyków, mściwych Middelandczyków, cwanych Wissenladczyków, praktycznych Hochlandczyków, podejrzyliwych mieszkanców Ostermarku, bogobojnych Talabeclandczyków...oraz tych drani z Averlandu...

Dla ludzi, którym mimo pustej kiesy nie brakuje motywacji i zapału, aby jako dumni obywatele imperium, chwycić za broń i po raz kolejny stanąć do walki w obronie swojego domu.

Czego możesz oczekiwać?

Awanturniczego klimatu prawdziwej Empire Militia.
Wsparcia w wyekwipowaniu się w rozsądnych kosztach.
Dynamicznej i klimatycznej gry.
Powiązań z innymi frakcjami Imperium.
Dla chętnych znajdą się wątki fabularne.
Oddziału przyjaznego dla kompletnie nowych graczy.

Czego oczekujemy?

Chęci współpracy i zdolności do kompromisu.
Zaangażowania tworzenie strojów, dodatków, bezpiecznej broni oraz rekwizytów.
Humoru i dystansu do siebie.
Minimum znajomości uniwersum warhammera (ale i z tym możemy pomóc).

Podstawowym elementem stroju będą buty, spodnie i koszul. Dodatkowo zalecana będzie kamizelka, klimatyczne nakrycie głowy oraz dodatki. Pancerz będzie dozwolony, ale w ilości i postaci odpowiadającej milicji (zbroja płytowa odpada). Ma tu na myśli głównie otwarte hełmy, kamizelki nabijane płytkami, przeszywane bezrękawniki itp. Wierzymy, że można niewielkim kosztem stworzyć ciekawe stylizacje mieszkańców Imperium, które odchodzą od tzw “generic fantasy”.

Uzbrojenie to głównie jednoręczne egzemplarze broni białej z dodatkiem niewielkich tarcz lub broni w drugiej ręce oraz broń strzelecka w postaci łuków, kusz i czarnoprochowców. W wypadku wysokiego zaangażowania i mobilizacji oddział zaopatrzy się w broń drzewcową.

Wymogiem dołączenie jest posiadanie minimum klimatycznego stroju i broni w dniu rozpoczęcia imprezy. Strój może być w dowolnych kolorach landów imperialnych lub kolorystyce oraz formie odpowiadającej niższej warstwie mieszczańskiej.


DOWÓDCA

Patryk Kulpok

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Grupa gorliwie wierzących wyznawców Sigmara Młotodzierżcy.

Grupa nastawiona na aspekty religijne Starego Świata. Jeśli lubisz odgrywać modlitwy, nawracać innych oraz pomagać im schodzić ze złej drogi z powrotem na łono Sigmara to jest to grupa dla ciebie.

Najzwyklejsze szaty przyozdobione pieczęciami oraz litaniami.


LEADER

Antek Czerwiński

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FORIGN PLAYERS FRIENDLY

The Squadron of the Sparrowhawk is a dismounted cavalry unit from Kislev. In our team we value brotherhood and loyalty more than a discipline. The core of the unit are hussars, but under the Sparrowhawk Banner we also gathered some allied Ostlanders and Elves.

Some of us have larped abroad already - we speak decent English and will be honoured to welcome you by our campfire. We love to fight a lot, larp hard during the night and spend the morning hours on chilling.

„Sarmata” and you will get the idea. The most important piece of your equipment will be a saber - you can buy it in the internet. You will also need a shield - join our group and we will guide you how to make your own one.


LEADER

Mateusz Wilczek

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FORIGN PLAYERS FRIENDLY

Wolf Mercenary Company is a hierarchized, professionall men-at-arms group, composed mostly from heavy infantry and crossbowman, currently fighting for the glory of the Empire. It is known from it's heavy-armoured pavisers in black armours.

This unit is dedicated especially for people not afraid of physical effort, disciplined, capable of teamworking and whoose ego isn't hurt when listening to someones orders. We provide huge amount of support for new players like plate armours, weapons, shields, tents, camp equipment as well as practinal knowledge (in-game trainings and Internet aid).

For a weapon we require longsword/shortsword. As a uniform - boots, trousers, tunic/shirt and one or two leather belts - all of this possibly in black colour.


DOWÓDCA

Robert Szatecki

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Najemnicy, mordercy, poszukiwacze przygód, wesoła zbieranina trzymana w ryzach twardą ręką dowódcy.

Każdy, kto wie co to dyscyplina i dobra zabawa - się u nas odnajdzie. Jednak zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia umiejętności adepta.

Jesteśmy kompanią najemną, barwną i hałaśliwą, pełna dowolność strojów i ras. To co nas wyróżnia to czerwone tarcze z głową białego gryfa.


DOWÓDCA

Maciej Idziorek

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Jej jasna dłoń wskazała na północny wschód i oto rozpoczęła się godzina ostatecznej próby. Wznieście miecze w imię męstwa, a śmiałkowie, których honor nie zaznał skazy i oręż w imieniu najjaśniejszej pani dumnie w dłoni dzierży dostąpią największej z łask. Święty Graal jest już prawie na wyciągnięcie ręki, a ten kto stanie nam na drodze wyściele naszą ścieżkę ku zwycięstwu.

W wędrówkę z nami niech wyruszy każdy, kto przed Panią Jeziora swego czoła chyli.

Wiara, honor i męstwo. Nie cofniemy się przed niczym, a kości tych, którzy próbowali nas zatrzymać ścielą pola bitew i przydrożne rowy. Nie wahamy się dobyć broni w słusznej sprawie. Jeśli nie boisz się stawać w obronie swoich ideałów, jesteś gotów poświęcić wszystko w imię Pani Jeziora i chcesz zasmakować feudalnych podziałów to witamy w naszych szeregach.

Przyjmujemy zarówno rycerzy jak i kapłanów, pielgrzymów czy też chłopów. Chcemy nadać obozowi niepowtarzalny i feudalny klimat, dlatego pozostawiamy wam dowolność odnośnie stroju tak długo jak utrzymany jest on w konwencji Bretońskiej. Ku chwale Pani Jeziora!


DOWÓDCA

Marek Abłasewicz

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Chłopi.
Zwerbowani... siłą. Dobytek... noszą na sobie. Walczą... by nie umrzeć. Imperator... słyszeli o nim jakieś opowieści. Ale najważniejsze są zbiory i ludowe obrzędy. Słabi duchem, ale mocni głową i nogami.

Lud prosty, a skory do zabawy. Lud, co nacisk kładzie na odgrywanie, a mały budżet. Lud chłopski, a wstydu nieznający.

Odzienie i uzbrojenie chłopskie, po przodkach, a znaleźne.


LEADER

Anna Peterkova

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FORIGN PLAYERS FRIENDLY

Shieldmaidens - women of Norsca.

Norsca is known for its barbarians and conquerors that do not fear death. And also for its inhospitable lands swallowing adventurers forever. However, not all are aware that in the very heart of Norsca, in its villages live stout-hearted women left to themselves by brave men. Those women not only raise their children and take care of the household. They reached for swords, took matters into their own hands. They created something unique, a sisterhood, a community. Shieldmaidens squad was formed, and with it, they reached for power. And now, they want more.

The squad is dedicated to women that are not afraid of challenges. Shieldmaidens are elite formation, characterized by sisterhood, discipline, mobility, and strength of purpose. If you are fit, confident, feisty and not scared of fighting, then this squad is just for you! We will teach you how to fight in a formation or a duel with a shield and one-handed weapon. You will get relations with other shieldmaidens and with people from different squads on a character sheet cut and prepared especially for you. This year we also want to implement a full in-game camp life, so there will be space for a bit of everything.

However, if:

- You do not like physical exercises,
- Your health prevent you from fighting,
- You do not want to join the final battle,
- Your constitution will not allow you to pretend to smash to pieces any opponent you encounter,

then please contact me, because it’s possible you will not find yourself comfortable in this squad. We plan on having few roles for non-combat women so it might still be available for you to join Shieldmaidens.

You will need a simple outfit resembling any nordic warrior, so shirts, tunics, trousers will be perfect. Any leather element will be an asset i.a. bracers, armbands, belts or corsets or pauldrons. Fur or leather clothes are not a must have, so you do not need to worry there. However, each one of us should take care of details, like interesting hairstyle with beads or plaits. The only necessary parts of the costume are a shield and a sword or an axe.


DOWÓDCA

Łukasz Zielonka

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Wszelkiego rodzaju zielonoskórzy, Orkowie i Gobliny we wszystkich odmianach.

Lubisz bezpodstawną agresję? Mordowanie i palenie całych osad to dla Ciebie chleb powszedni? Zatem czujesz czym jest Waaaaaagh! Buszujemy po lesie uprzykrzając życie każdej żywej istocie, która się w nim znajdzie. To ziemia Orków, siła Gorka i spryt Morka pomogą nam pokonać każdego. Żywimy się ludzkim mięsem, przyrządzamy potrawkę z Krasnoluda, a Elfimi głowami gramy w zbijaka. Oddział dla ludzi o dobrej kondycji fizycznej i dużej tolerancji na pot.

Najprostszy rodzaj strojów jest przeznaczony dla prostych goblinów. Wystarczy, że nie będziesz świecić bladą skórą, umalujesz twarz, założysz kaptur i jesteś goblinem.

Orkowie z drugiej strony powinni być bardziej dopracowani, maski, malowanie skóry, zbroje, broń, innymi słowy opcja dla osób, które lubią przysiedzieć trochę nad strojem.


DOWÓDCA

Jędrzej Ziembiński

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

W ślad za armiami Norski i Imperium, pośród bitewnych pobojowisk podąża Wataha. Rekrutując się spośród pozostawionych na pewną śmierć, pod wodzą Wilczego Szamana, ocaleni raz jeszcze stają do bitwy o krainę, za której losy przyszło im przelać już raz krew. Sfora tych którzy winni być martwi, z furią rzucając się na swoich przeciwników, odpowiadają na wezwanie Jarla Północy.

Wataha to grupa klimatem bazujących na wilczej rodzinie wojowników północy, składa się z niedobitków ofiar rozszalałej wojny, w jakiś tajemniczy sposób ocalonych przez Wilczego Szamana i wcielonych do rodziny. Walczą z furią odpowiednią dla rozszalałych bestii, polując stadnie niczym wilki.

Wataha jest oddziałem dla osób wybierających pakiet statrowy po stronie Norski. Ekipa ma łączyć w sobie wszystko to co najlepsze w świecie Warhammera. Rytualne obrzędy, berserkerzy z Norski, oddawanie czci bóstwom chaosu, mroczna tajemnica, nordyccy wojownicy. To wszystko w luźnej formie wilczej rodziny, gdzie wszyscy żołnierze są braćmi, lojalnymi i oddanymi Wilczemu Szamanowi.

Stawiamy na klimat i dobrą zabawę. Oferujemy pomoc doświadczonej i zaangażowanej kadry, stworzymy razem bohaterów w których się wcielicie na larpie, wyjaśnimy jak odgrywać wykreowaną postać. Zapewnimy pełno niezapomnianych scen, w których będziecie uczestniczyć. Obok walk na pierwszej linii frontu największych bitew Imperium, doświadczycie obozowego życia, nocnych zwiadów, mrocznych obrzędów, no i przede wszystkim luźnego i braterskiego podejścia do zabawy.

Jako oddział do którego kierowani są gracze z pakietem startowym, zapewne większość z nas umundurowana będzie w wyposażenie zeń pochodzące. Przyszwa, koszula, spodnie i oczywiście odpowiednie ostrze. Dodatkowo zachęcamy do postarania się o klimatyczne i wygodnie buty, oraz przede wszystkim wszelkiego rodzaju wilcze gadżety, futra, kły itp. Warto też wyposażyć się w jakieś klimatyczne dodatki jak pas, bukłak czy nakrycie głowy (na polach bitew często świeci). No i oczywiście polecamy wypożyczenie tarczy do wprawiania się w szał bitewny (podobno potrzeba takową tarczę gryźć lub grzmocić w nią głową przez jakiś czas). Ze wszystkimi kwestiami oczywiście służymy pomocą.

  • ODDZIAŁ DLA POCZĄTKUJĄCYCH Z PAKIETEM STARTOWYM

DOWÓDCA

Piotr Czop

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Klan Rogów Malala - stado zwierzoludzi oddanych Malalowi, prowadzony przez dwa Wargory - zaciekle walczących o władzę "braci", którzy zaprzysięgnęli się Malalowi, istocie czystego Chaosu. Stado wyrusza z Drakwaldu w stronę Ostlandu, gdzie wciąż panuje wojna, kierowane radą szamanów, by zalać ludzkie ziemie krwią i siać zniszczenie.

Rogi Malala to doskonały wybór dla graczy, którzy cenią sobie zarówno dynamikę gry, luźną atmosferę koczowniczego obozu, lubią czynić destrukcje i w sercach mają Chaos. Frakcja nastawiona bardziej na aktywny tryb harcowniczy, wiele potyczek oraz masę odjechanych akcji w ramach zezwierzęcenia.

Zwierzoludzie to futro, rogi, głowy zwierząt, wszelkie wariacje na temat rogowacizny, preferowane stonowane kolory ciemne. Chcemy trzymać się strikte obrazu zwierzoludzi przedstawionych w figurkowym WHFB.


DOWÓDCA

Mikołaj Szczesny

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

"Rogaty Szczurze, dostrzeż nas!!!" Oddział czarnoszczurów z Mordheimu wysłany na powierzchnię, by walczyć w służbie Rady Trzynastu. Przez wieki owiani tajemnicą, chciwi szczuroludzie, działający w ciszy oraz ciemnościach, gotowi w każdym momencie zadać krytyczny cios nieuważnym. Opłaceni wysoką ilością spaczenia, który cenią ponad wszelkie inne skarby świata, przybywają zabijać ponownie. Pozbawieni litości oraz zasad moralnych mordercy. Skaveni! Tak, tak!

Oddział przeznaczony dla osób, które lubią skavenów oraz ich specyficzny klimat, a także dla tych, którzy uwielbiają grę nocą. Frakcja bardzo mobilna, nastawiona na lekkie uzbrojenie i sporą ilość ruchu - zwłaszcza późną, chłodną porą, kiedy trzeba przezwyciężyć nie tylko wroga, ale także wewnętrznego lenia nakazującego położyć się spać. Mile widziana umiejętność walki i sprawnego zabijania krasnoludów.

W skrócie: masz wyglądać jak szczur. Nie wymagamy szczególnej uniformizacji, albowiem sam wygląd skavena bez problemu jest w stanie go sklasyfikować i odróżnić od reszty osobników na polu walki. Jedyne, czego należy dopilnować, to stosownego nakrycia głowy, w postaci szczurzej maski, a także rąk i tułowia- dodatki takie jak pancerze, broń czy inne dodatki do stroju, leżą w indywidualnej gestii każdego gracza. Chcesz wyglądać jak umorusany gryzoń, który wypełzł z kanałów? Dobrze! Chcesz być odziany w nieco cięższą zbroję i dzierżyć równie ciężką broń? Też dobrze! Oczywiście, w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy skłonni pomóc i służyć radą!


DOWÓDCA

Jarosław Rodzaj

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Oddział pod dowództwem Jarla Voldeliga składający się z żeglarzy, rybaków i luźnych osadników. Każdy znajdujący się tu człowiek, jak każdy Norsmen, wychowany jest do walki za swojego Jarla, do zdobywania bogactw i dalekich podróży za sławą i przygodą. Mężczyźni i kobiety z Klanu Czarnych Łodzi odpowiadają na wezwanie swojego Jarla Voldeliga i przybywają wraz z nim na kontynent swoimi czarnymi, potężnymi łodziami, by wypełnić jego wolę i wywiązać się ze złożonej mu przysięgi. Biada tym, którym przyjdzie stanąć im na drodze ...

Svarta Batar to dynamiczny oddział. Znajdujący się w naszych szeregach ludzie w dużej mierze to rekonstruktorzy oraz osoby pasjonujące się walką na broń białą. Każdy kto nie boi się wysiłku fizycznego, oraz używał kiedyś broni białej powinien dotrzymać nam kroku.

Lniane bądź bawełniane tuniki, spodnie lub szarawary, futra bądź skóry, to podstawowy strój każdego z nas. Do tego obowiązkowo klimatyczne buty, krótka broń biała jak miecze lub topory, oraz duże okrągłe tarcze. Nie pogardzimy lekkimi i ciężkimi pancerzami w klimatach Norsmenów w WH, a także mile widziane opancerzenie Wikingów, skórznie, kolczugi, lamelki.


LEADER

Marcin Korodaj

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FOREGIN PLAYERS FRIENDLY

>>Let them think of us as cowards and lunatics. They don’t appreciate our power. We’ll see how far it will get them. HOP WITH ME BUNNIES!<<
The Chaos Bunnies led by Jarl Varg, who tried to rebuild his long lost clan, now recruit every outcast of Norsca. A bunch of bastards, outcasts and fugitives fleeing from their past, who know self-irony and satire better than their own mothers. But the young clan still has to prove itself worthy – the fight for power is not unknown to them.

We’re a loose squad, aimed at those, who can make fun of themselves and don’t take everything too seriously, while still being immersive. Here making fun of the other clans, there calling their own Jarl “Big Bunny”. Every lighthearted person, wanting to play immersive will easily fit in with us. Bunnies help each other, therefore we offer help while thinking of something fitting for your character – together we’ll create a perfect character sheet. Like the bunnies we’re named after we hop all around the terrain, using our partisan fighting style to our advantage – feeding our enemies with steel and carrots.

As we are a very young clan, that takes in every norscan outcast, we don’t have too many expectations when it comes to our outfits. We’d like to see Viking themed clothing, though this is not obligatory as long as you use toned down, natural colors. Our hallmarks are rabbit furs, paws and likewise (these can be faux of course). Mutations of all sorts are welcome as well. Weapon choice is completely up to you, as long as you feel you’re up to it. If you’re unsure, contact us, we’ll help as far as we can.


DOWÓDCA

Olaf Czerwony

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Dowódcą oddziału jest czempion Khorna. Gromadzi on wokół siebie wojowników północy, którzy odpowiedzieli na wezwanie bogów i ruszyli na pustynie chaosu. Służymy Panu Czaszek, który nieustannie łaknie krwi wrogów i własnych czempionów. Ruszamy więc znów na południe nasycić naszego boga śmiercią. Jesteśmy szalenie odważni, czasami po prostu szaleni. Nie zważając na śmierć własną i towarzyszy pragniemy tylko rozlewać krew. I mogę Wam obiecać że rozlejemy jej wiele. Potrzebujemy pancernych braci, zwinnych zabójców, podstępnych szpiegów i uzdolnionych szamanów.

Przesiąkniesz duchem Warhammera, spojrzysz w oczy mrocznego bóstwa chaosu i poczujesz smak sztucznej krwi. Jeśli pomożesz w organizacji tego oddziału i wspólnej gry to nie będzie bardziej epickiej grupy na tym LARPie! No może Zielonoskórzy, ale kto im dorówna.

Żeby to wszytko mogło się udać potrzebujemy przynajmniej 10 osób: wojowników, szamanów, zwiadowców - szpiegów, postaci "niechętnie walczące" (jeśli chcą dołączyć to zapraszamy) mogą obsługiwać ołtarz ofiarny i kuchnię - w sumie powiązane.

Będą walki o hierarchię w oddziale, będą wyprawy po niewolników i krwawe ofiary z pojmanych jeńców. Będą misje szpiegowskie. Będą epickie opowieści i mroczne obrzędy.

Masz zbroję płytową lub piankową zbroję chaosu? To super, będziesz pierwszy w natarciu. Chyba, że dasz się wyprzedzić zwinnym zabójcom, którzy pobiegną na wrogów w skórach i przeszywanicach. Gorąco Ci w zbroi? Możesz w szale bitewnym rozlewać krew wrogów z gołym torsem pokrytym malunkami. Nie idźmy dalej, spodnie i buty wskazane.

No i #KupHełm, przyda Ci się też miecz lub topór. Tarcza? Możesz wziąć jak chcesz ją targać za sobą ale po co szaleńcowi tarcza?


DOWÓDCA

Maksym Mikołajczyk

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Nasz klan posiada długą tradycję, w której prym wiodą sławni z swego rzemiosła wojowie. Od wielu lat bierzemy czynny udział w najazdach i wyprawach zbrojnych, łupiąc i grabiąc inne kraje. Jeżeli interesuje Cię droga wojownika i związana z nią chwała, to Twoje miejsce jest u nas w klanie. Nie interesują nas zbytnio rozgrywki polityczne. Jeżeli mamy zapewnione łupy i możliwość dobrej wojaczki, to ruszamy w bój.

Jesteśmy luźnym oddziałem bez zbytniej fabularnej spiny. Nastawiamy się na walkę, nie politykę i knucie.

"Typowy ciuch fantasowego wikinga to podstawa. Poza tym zachęcamy do uzbrajania się w kolczugi, lamelki i pasujące do klimatu, mroczne zbroje płytowe.

Jedynym wymaganiem dotyczącym stroju jest kaptur w klasycznym, wczesnośredniowiecznym kroju w barwach klanu - zieleń i biel (więcej szczegółów w grupie na FB)."


LEADER

Michał Stachowiak

UNIT NAME

NEW PLAYERS FRIENDLY

FOREGIN PLAYERS FRIENDLY

Oaken Shields answer the call to battle same as in previous years.

Clan is strictly structurised, dedicated to regular trainings and with strong family bonds amongst their members. We're Norsemen war formation with each: lightweight, medium and heavy armed fractions inside clan. We declare complete warcamp life in guarded, fenced area and with own kitchen.

Everyone interested in relations in large family, regular trainings, primal rituals, picking quests and lots of fighting, can try to get a chance to drink mead and gain glory with us. Maybe except those lacking one complete or with additional head.

We're not reenactment group, nor we completely base on mainstream look of vikings. We take functionality from original viking setting , yet adding WFB taste to it.

Proper linen or woolen everyday clothing. Skin, leather, chain or lamel armors for combat. All in northern shape with a dash of warhammer stylization. Brown might be your base color, yet suggested coloristics and details vary depending on fraction inside clan.


DOWÓDCA

Łukasz Krywult

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Oddział Bankende na wieść o przybyciu Einaara II wyruszył walczyć o należne im ziemie. Oddział składa się z wojów pochodzących z najzimniejszych zakątków Norski, więc pierwszy raz w życiu mogą ściągnąć grube płaszcze.

Warto dołączyć z tego powodu, że jesteśmy nastawieni głównie na walkę i wędrówki. Ogumienie grupka dla osób "hardkorowych".

Jedyne wymagania na ten czas to strój w którym będzie się gracz dobrze czuł i nie będzie mu sprawiał problemów podczas poruszania się. Co do symboli to jeszcze na grupie na Facebooku się dogadamy.


DOWÓDCA

Andrzej Urbański

NAZWA ODDZIAŁU

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA NOWYCH UCZESTNIKÓW

OTWARTOŚĆ ODDZIAŁU NA UCZESTNIKÓW Z ZAGRANICY

Jesteśmy z plemienia Aghols z dalekiej północy, gdzie Norska jest ciepłym i spokojną krainą. Stanowimy załogę okrętu, który tuż przed przybiciem do brzegu Norski rozbił się na rafach. Urodziliśmy się pod gwiazdą chaosu i każdy nasz czyn robimy, by być zauważonymi przez Szepczącego W Ciemnościach.

Jesteśmy wojownikami, lubimy się dobrze zabawić - szczególnie z jeńcami. Dobrze będą się czuły osoby bardzo aktywne, dynamiczne nie stroniące od bitki, wypitki i potrafiące na zaraz improwizować różne obrzędy i rytuały.

Kierujemy się wyglądem maruderów chaosu z gry bitewnej, co oznacza prawie bieganie na golasa z niewielką ilością gadżetów. Krzykliwe, wyzywające kolory - róże, fiolety, malunki na ciele.

FORM YOUR OWN UNIT BY FILLING THE FORM

Subscribe us and stay up to date

I agree to the processing of my personal data, in accordance with the content of the Act of August 29, 1997 on the protection of personal data (Journal of Laws of 2002 No. 101, item 926, as amended)

BATTLE QUEST

That's how first, second and third editions looked like!

Battle Quest - Polish Battle Larp Warhammer2015
Battle Quest - Polish Battle Larp Warhammer2016
Battle Quest - Polish Battle Larp Warhammer2017

Tickets avaiable in our webstore as always

THE TEAM


THE MAIN ORGANIZER

5 żywiołów battle quest największy larp bitewny

COMPANY’S INFO

st. Powstańców 34
48-250 Głogówek
NIP: 7551902423
REGON: 360946089

Dastin WawrzyniakCoordinator Battle Quest
Dominik WawrzyniakCoordinator 5 Żywiołów
Bartek ZiołoScenario
Piotr SawickiScenography
Krzysztof MajScenario

PARTNERS

battle quest największy larp bitewny fantasy fort nysa
battle quest największy larp bitewny fantasy fort nysa
battle quest największy larp bitewny fantasy fort nysa
battle quest największy larp bitewny fantasy fort nysa
battle quest największy larp bitewny fantasy fort nysa
battle quest największy larp bitewny fantasy fort nysa
battle quest największy larp bitewny fantasy fort nysa
battle quest największy larp bitewny fantasy fort nysa
battle quest największy larp bitewny fantasy fort nysa
battle quest największy larp bitewny fantasy fort nysa

NEED MORE INFO? HAVE QUESTIONS? WRITE TO US!

FreshMail.com